Mediavest zmienia nazwę na Spark Foundry, stawia na projekty niestandardowe
Mediavest, globalna agencja mediowa działająca w ramach Publicis Media, zmienia nazwę na Spark Foundry. Firmą zarządza Radek Dudek.

Nowa marka Spark Foundry ma odzwierciedlać rozwój kompetencji i oferty agencji, które wykraczają obecnie poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym (planowanie i zakup), a obejmują m.in. analitykę, technologię marketingową, content marketing, marketing efektywnościowy i doradztwo w obszarze transformacji digitalowej.
Jak wyjaśniają przedstawiciele Publicis Media, marka Spark Foundry ma podkreślać nowe pozycjonowanie agencji, która łączy skalę i siłę globalnej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów.
- Przedsiębiorczość, innowacyjne podejście do biznesu orazotwartość na zmiany i eksperymentowanie to cechy startupów, które są nam bardzo bliskie. Wierzymy, że w połączeniu z doświadczeniem, wysiłkiem wkładanym w rozwój biznesu klientów oraz chęcią rozumienia motywów podejmowania decyzji, będziemy w stanie dostarczać jeszcze lepsze efekty naszych działań - mówi Radek Dudek, dyrektor generalny Spark Foundry w Polsce (ostatnio general manager MediaVest).
Spark Foundry pracuje dla takich klientów jak m.in. BEL Groupe, MTV, KFC, Mattel, H&R Block, Expedia, Virgin Mobile, Diageo, Citibank, Circle K, Electronic Arts, The Lorenz Bahlsen czy Frisco.pl.
W 2016 r. udział niestandardowych projektów w przychodach MediaVest w Polsce wzrósł o ponad 40 proc. W ostatnich kilkunastu miesiącach szczególnie mocno rozwijała się oferta agencji w obszarze działań content marketingowych, performance marketingowych, programmatikowych i analitycznych.
Globalnie Spark Foundry zatrudnia 3,5 tys. osób na 20 rynkach. Oprócz Polski są to między innymi: USA, Wielka Brytania, Bliski Wschód i Północna Afryka, Australia oraz Chiny.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mediavest zmienia nazwę na Spark Foundry, stawia na projekty niestandardowe