NFZ wyda 2 mln zł na kampanię o szkodliwości cukru
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia zaplanowana na wrzesień br. kampanię społeczną w internecie o szkodliwości nadmiernego spożywania cukru dla zdrowia. Wyda na nią ok. 2 mln zł. Szuka agencji do jej realizacji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Rozpoczęty właśnie przetarg dotyczy przygotowania i realizacji w internecie społecznej kampanii pokazującej, jak szkodliwe dla zdrowia może być nadmierne spożywanie cukru. Wybrana w nim agencja zajmie się m.in. opracowaniem kreacji reklam, scenariuszem i produkcją spotu wideo, działaniami w social mediach.
Agencje mają zaledwie 2 tygodnie na przygotowanie ofert do przetargu. NFZ tłumaczy, że skrócił termin składania ofert w związku z pilną potrzebą udzielenia zamówienia, co wynika z konieczności realizacji akcji we wrześniu br. ze względu na specyfikę grupy docelowej i maksymalizację efektów kampanii.
Budżet kampanii wynosi ok. 2 mln zł. Przetarg trwa do 21 sierpnia br.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: NFZ wyda 2 mln zł na kampanię o szkodliwości cukru