Nokia szuka agencji do nowej globalnej platformy marki
Firma HMD Global, właściciel marki Nokia prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za stworzenie nowej globalnej platformy marketingowej dla tej marki.
HMD Global, licencjobiorca marki Nokia, rozesłał do wybranych agencji na świecie globalny brief reklamowy. Wybrana agencja stworzy nową globalną markę i platformę kreatywną dla Nokii.
Ostatnio agencja Grey London stworzyła reklamę dla Nokii w ramach związku marki z filmem o Jamesie Bondzie "No Time to Die". Lashana Lynch, która w nowym filmie gra agentkę Nomi, używa telefonu Nokia podczas misji.
HMD Global opóźniło emisję tego spotu w marcu po przełożeniu daty premiery filmu. Reklama pojawiła się we wrześniu przed kolejną przełożoną datą premiery "No Time to Die" , która została ostatecznie przesunięta ponownie na kwiecień 2021 r.
Nie wiadomo, jak obecny przetarg wpłynie na dotychczasową współpracę z agencją Grey, która ponadto została częścią Grupy AKQA.
Obecny przetarg nie dotyczy agencji mediowych HMD: Mindshare i Essence, które odpowiadają za obsługę Nokii od 2017 roku .
HMD wcześniej współpracował z Mother London.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nokia szuka agencji do nowej globalnej platformy marki