"Odkryj dobrą stronę bycia w domu" hasłem kampanii IKEA
IKEA Polska rusza z kampanią zachęcającą do pozostania w domu, w ramach platformy komunikacyjnej "Niech żyje dom". Akcję przygotowała agencja VMLY&R Poland.

W 15-sekundowym spocie IKEA zachęca, by odkrywać "lepszą stronę bycia w domu". Marka na swojej stronie internetowej cały czas podpowiada, jak zamienić mieszkanie i dom w idealną przestrzeń do relaksu, swoje biuro, plac zabaw albo ulubioną restaurację.
W związku z trwająca epidemią koronawirusa, do przygotowania spotu wykorzystano gotowe ujęcia, zrealizowane w poprzednich miesiącach dla IKEA przez szwedzką agencję Acne Productions.
Kampania swoim zasięgiem obejmuje telewizję, internet i social media.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada VMLY&R Poland.
Kampanie reklamowe

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: "Odkryj dobrą stronę bycia w domu" hasłem kampanii IKEA