On Board PR wypromuje Groupona
On Board PR Ecco Network przygotuje i zrealizuje projekty oraz kampanie PR dla marki Groupon w Polsce w wyniku wygranego przetargu.
Agencja będzie odpowiedzialna za realizację kampanii z zakresu brand PR, skierowanej do konsumentów oraz potencjalnych partnerów biznesowych. Działaniami w social media i wsparciem kampanii w internecie zajmie się agencja social mediowa Think Kong.
Za realizację projektu z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiada zespół Retailing & FMCG kierowany przez Tomasza Lisa.
Umowa została zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia.
Nowi klienci
Newsletter



Karol Nawrocki nie odpuścił Onetowi ws. Grand Hotelu. Jest pozew cywilny i oskarżenie z art. 212 [NASZ NEWS]
Tak chciano ośmieszyć europejskich przywódców. Fałszywe AI w telewizji wPolsce24, Kanale Zero i u publicysty Republiki
Autorka „Chłopek” dostanie więcej. Dogadała się z wydawcą
Zygmunt Solorz górą na Cyprze. Przestrzega władze Cyfrowego Polsatu
Nadchodzi pierwszy polski serial Disney+. Mamy trailer
Dołącz do dyskusji: On Board PR wypromuje Groupona