Pepco reklamuje „więcej za mniej... codziennie!” (wideo)
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci dyskontów odzieżowo-przemysłowych Pepco. Akcja - prowadzona pod hasłem „Więcej za mniej... codziennie!” - obejmuje też prasę, outdoor i internet.

Reklamy Pepco mają podkreślać rodzinny charakter tych sklepów oraz niskie ceny oferowanych w nich ubrań i innych produktów. W kampanii pojawia się też informacja, że sieć liczy już prawie 500 sklepów. To największa jak dotąd akcja reklamowa Pepco.
- Działania marketingowe idą w parze z rebrandingiem sklepów, które mają jeszcze lepiej odpowiadać potrzebom klientów. Wprowadzane zmiany wpłyną m.in. na ułatwienie nawigacji podczas zakupów, odświeżenie, uproszczenie i unowocześnienie materiałów komunikacyjnych czy zapewnienie kącików do zabawy dla najmłodszych - opisuje Agnieszka Olejniczak, dyrektor marketingu Pepco Poland.
Akcja reklamowa potrwa do końca tego miesiąca. Obejmuje telewizję (dwie wersje spotu emitowane m.in. w największych stacjach), prasę, outdoor i internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja V&P.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

 materialy prasowe.webp)
Dołącz do dyskusji: Pepco reklamuje „więcej za mniej... codziennie!” (wideo)
Ciekawe tylko czyja to była koncepcja na taką beznadziejną realizację - agencji czy pepco? :)