Perla Pełna Dobra klientem Mindshare Polska
Dom mediowy Mindshare Polska (GroupM) wygrał przetarg na obsługę mediową Perla Pełna Dobra, producenta hummusu i śródziemnomorskich przekąsek antipasti.
W ramach nawiązanej współpracy Mindshare Polska odpowiada za kompleksową strategię, planowanie oraz zakup mediów, wspierając kampanię promującą hummus – flagowy produkt marki.
Z początkiem marca, ruszyła ogólnopolska kampania promująca hummus, jeden z kluczowych produktów marki Perla Pełna Dobra.
Spoty reklamowe emitowane są w TV (Polsat, TVN i TVP oraz ich stacje tematyczne), w serwisach VOD, a także na portalach horyzontalnych oraz w wybranych kinach sieci Multikino.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Mindshare, ponieważ szukaliśmy doświadczonego partnera, który mógł nam zaoferować wsparcie w doborze i odpowiedniej parametryzacji mediów. Nasza nowa marka debiutuje na polskim rynku i chcieliśmy jej zapewnić odpowiednio mocne wejście, stąd pojawienie się w telewizji, na platformach VOD oraz w kinach - mówi Dawid Zielkowski, marketing manager Perla Polska.
Współpraca nawiązana została w ramach wygranego przetargu i potrwa do końca czerwca br. Firmy nie podają, jakie inne agencje brały udział w przetargu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Perla Pełna Dobra klientem Mindshare Polska