Philips w nowej kampanii OneBlade chce dotrzeć do górników (wideo)
Philips prowadzi kampanię reklamową promującą produkty do golenia OneGlade. Częścią kampanii są specjalnie geotargetowane reklamy skierowane do górników. Kampanię realizują agencje Carat oraz iProspect (Dentsu Aegis Network Polska).

Celem najnowszej odsłony kampanii OneBlade, która obejmuje telewizję, internet i outdoor jest przede wszystkim budowa świadomości produktu wśród mężczyzn w wieku 18-34 lat oraz wzrost sprzedaży.
Część działań mediowych już wystartowała. 30-sek. spoty emitowane są w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie oraz w wybranych kanałach tematycznych.
Równolegle trwa kampania online prowadzona poprzez strony gamingowe, aplikacje mobilne, muzyczne oraz strony kontekstowo dopasowane do grupy docelowej, oparta o formaty video oraz display. W skład kampanii wchodzi również outdoor geotergetowany skierowany do górników ze specjalnie przygotowanym copy w gwarze śląskiej.
Działania skupiają się wokół 21 lokalizacji na obszarze woj. śląskiego, przy wejściach do kopalni lub w ich pobliżu.
Spółki Carat oraz iProspect obsługują markę Philips odpowiednio od 2012 roku i 2017 roku na mocy umowy globalnej. Carat odpowiedzialny jest za zakup czasu reklamowego w telewizji, a iProspect - za zakup digital, kreację online oraz outdoor.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Philips w nowej kampanii OneBlade chce dotrzeć do górników (wideo)