VML Poland przejmuje od agencji Gong internetową obsługę piwa Żywiec
Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki Żywiec w internecie, wybierając do współpracy agencję VML Poland. Wcześniej obsługą marki w tym zakresie zajmowała się agencja Gong.
Wygrana w przetargu Grupy Żywiec oznacza powrót agencji VML Poland - po czterech latach przerwy - do obsługi internetowych działań dla marki piwa Żywiec (wówczas agencja działała jako Pride&Glory Interactive)
VML Poland będzie odpowiadać za strategiczno-kreatywną obsługę marki Żywiec w mediach społecznościowych, wybrane z innych jej aktywności w internecie oraz bieżącą komunikację i aktywację tegorocznej edycji Męskiego Grania.
Strony nie ujawniają czasu trwania umowy oraz jej warunków.
Poprzednio za działania reklamowe Żywca w internecie odpowiadała agencja Gong.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: VML Poland przejmuje od agencji Gong internetową obsługę piwa Żywiec