Pokaz mody Tomasza Ossolińskiego na inaugurację kampanii Electrolux "Pierz, susz, noś dłużej"
Electrolux rusza z nową odsłoną kampanii „Pierz, susz, noś dłużej”, w której inspiruje do proekologicznych wyborów i pokazuje jak poprzez drobne zmiany zachowań dbać o środowisko naturalne. W ramach akcji marka uruchamia w Gdańsku Strefę Electrolux, którą zainauguruje pokaz mody Tomasza Ossolińskiego. Kampanię przygotowują Cut The Mustard, Zenith i Awena.

Osią działań tegorocznej kampanii "Pierz, susz, noś dłużej" jest letnia aktywacja – Strefa Electrolux. To popupowa przestrzeń zlokalizowana na plaży w Gdańsku Brzeźno, w ramach której działać będzie cyrkularny butik we współpracy z inicjatywą Ubrania do Oddania. Powstanie Strefy zainauguruje wyjątkowe wydarzenie - pokaz mody cyrkularnej Tomasza Ossolińskiego, który po raz kolejny wspiera w działaniach proekologicznych markę Electrolux.
Cała kolekcja została uszyta z tkanin z poprzednich kolekcji projektanta z 20 lat pokazów mody i sztuk teatralnych, do których robił kostiumy. Wydarzenie odbędzie się 23 lipca.
- Kampania "Pierz, susz, noś dłużej", którą zapoczątkowaliśmy w 2020 roku, to przeciwstawienie się trendom „fast fashion”. Nie nawołujemy do radykalnej rewolucji w stylu życia. Promujemy nowe nawyki związane z dbaniem o ubrania, które w długiej perspektywie zbudują świadomość tego, w jaki sposób traktowanie ubrań z szacunkiem przekłada się na środowisko - mówi Natalia Kostera, brand manager Electrolux.

Electrolux promuje modę cyrkularną
Promocja Strefy obejmuje działania w digitalu i przestrzeni miejskiej, których start zaplanowano na 15 lipca.
Aktywność Strefy wsparta jest kampanią realizowaną pod hasłem „Znajdź styl w dbaniu o planetę i noś się inaczej”. Start kampanii zaplanowano na 15 lipca. Obejmie ona działania digital, w tym video z udziałem Tomasza Ossolińskiego zapraszającego na swój pokaz mody cyrkularnej oraz do Strefy Electrolux, spoty audio (Youtube i radia internetowe), działania w social mediach, współpracę z influencerami zaangażowanymi w działania proekologiczne oraz niestandardowe citilighty i ekrany LED zlokalizowane w Trójmieście.
Za strategię, kreację, produkcję kampanii oraz działania PR z zakresu media relacji odpowiada agencja Cut The Mustard. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Organizację Strefy powierzono agencji eventowej Awena.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Pokaz mody Tomasza Ossolińskiego na inaugurację kampanii Electrolux "Pierz, susz, noś dłużej"