Polska Organizacja Reklamodawców wybiera władze
W poniedziałek 11 września po raz pierwszy zbierze się Polska Organizacja Reklamodawców - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
W czerwcu na łamach Wirtualnemedia.pl informowaliśmy, że prace nad uruchomianiem w Polsce lokalnej organizacji World Federation Advertisers (WFA) koordynuje była szefowa Nielsena, a obecnie niezależna konsultantka Elżbieta Gorajewska.
Polska Organizacja Reklamodawców (POR) pierwsze posiedzenie zaplanowała na poniedziałek 11 września wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wtedy ma zostać wyłoniony zarząd i rada nadzorcza organizacji oraz ustalone zasady organizacyjne.
W prace nowej organizacji branży marketingowej zaangażowało się wielu topowych reklamodawców, m.in. PepsiCo, Mastercard, Kompania Piwowarska, Henkel, BNP Paribas, L'Oreal, Credit Agricole, Nestle, T-Mobile, H&M, Haleon, Wedel.
Polska Organizacja Reklamodawców stawia sobie za cel reprezentowanie swoich interesów w relacjach z pozostałymi uczestnikami rynku, prowadzenie odpowiedzialnej współpracy z mediami, agencjami itp. Jej misją będzie również współdziałanie z innymi podmiotami branży komunikacji marketingowej (SAR, IAA, Rada Reklamy) w kształtowanie rynku badań mediowych i badań konsumenckich oraz promocja najlepszych praktyk rynkowych.
World Federation Advertisers (Światowa Federacja Reklamodawców) od 1953 roku zrzesza na całym świecie 140 czołowych marek i ponad 60 lokalnych stowarzyszeń. Reprezentuje interesy marketerów wydających ponad 90 proc. budżetów na reklamę na świecie, o wartości 900 miliardów dolarów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Polska Organizacja Reklamodawców wybiera władze