Ponad 5,4 mln zł na promocję Funduszy Europejskich, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju zaczęło przetarg
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju szuka w przetargu agencji, która zajmie się długofalową obsługą promocyjną marki Fundusze Europejskie. Zwycięska firma zajmie się realizacją zleconych przez resort działań w tym i w przyszłym roku. Ich budżet wynosi ponad 5,4 mln zł netto.
Celem przetargu jest wyłonienie firmy, która zrealizuje zintegrowaną, długofalową i dopasowaną do wszystkich kanałów komunikacji kampanię informacyjną i skierowaną do wskazanych grup docelowych. Tematem kampanii będzie prezentacja oferty Funduszy Europejskich dostępnej w latach 2018 i 2019, promocja dobrych praktyk oraz realizacja działań edukacyjnych.
Budżet tych działań wynosi dokładnie 5 443 902,44 zł netto.
Wybrana agencja będzie pracować dla resortu do końca stycznia 2020 roku. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 22 maja br.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ponad 5,4 mln zł na promocję Funduszy Europejskich, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju zaczęło przetarg