Firma z branży promotorsko - sportowej zajmie się obsługą reklamową Funduszu Sprawiedliwości
Konsorcjum firm Pro Polska (lider) i Uniqom wygrało przetarg Ministerstwa Sprawiedliwości na kompleksową obsługę reklamową Funduszu Sprawiedliwości - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wartość kontraktu to blisko 5,2 mln zł.

Przetarg dotyczył kompleksowej obsługi kampanii informacyjno-edukacyjnych, działań promocyjno-marketingowych, działań medialnych i działań z zakresu PR Funduszu Sprawiedliwości.
Oferty w nim w wyznaczonym terminie złożyły dwa konsorcja: Pro Polska i Uniqom ( z ceną 5,22 mln zł) oraz GonnaBe z Ascenti Media (z ceną 5,24 mln zł).
Ofertę drugiego konsorcjum odrzucono, a do współpracy wybrano ofertę Pro Polska (lider konsorcjum) i Uniqom.
Do ich zadań należeć będzie m.in. opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR Funduszu Sprawiedliwości; zlecenie opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno–edukacyjnych oraz opracowanie, druk i dystrybucja materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu.
Umowa ma być zawarta na 2 lata.
Eventy sportowe, futbol amerykański
Współwłaścicielami spółki Pro Polska są Jędrzej Stęszewski i Patryk Tyryłło. Obaj panowie zasiadają również w zarządzie Stowarzyszenia "Wczoraj, dziś, jutro", które angażuje się w rozwój futbolu amerykańskiego w Polsce.
Firma na swojej stronie internetowej informuje, że jest "jedną z najprężniej rozwijających się firm w branży promotorsko – eventowej w Polsce". Spółka chwali się, że zorganizowała SuperFinał Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego na PGE Narodowym. Wśród swoich dotychczasowych klientów Pro Polska wymienia m.in. TVP Sport, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polski Związek Tenisa Stołowego, PGE Narodowy.
Z kolei w zarządzie spółki Uniqom są Bartosz Majkowski i Piotr Kubacki. Agencja zajmuje się marketingiem, komunikacją i doradztwem, głównie w zakresie kampanii digitalowych (social media, SEO, display).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Firma z branży promotorsko - sportowej zajmie się obsługą reklamową Funduszu Sprawiedliwości
PKW powinna jasno wypowiedzieć się nt. tych wałków PiS z pseudo-kampaniami informacyjno-edukacyjnymi.