Przestrzeń agencją strategiczną Captain Jack
Agencja Przestrzeń wygrała przetarg Kompanii Piwowarskiej na obsługę marki piwa Captain Jack. Będzie dla niej pracować do końca przyszłego roku.

Agencja Przestrzeń zajmie się obsługą reklamową marki piwa Captain Jack z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Firma nie ujawnia liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu, w którym wybrała agencję Przestrzeń.
Jak przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Surmacz z biura prasowego firmy, marka Captain Jack nie miała wcześniej agencji strategicznej.
Przestrzeń zajmie się obsługą marki w zakresie ATL i jej platformą kreatywną. Umowę podpisano do końca 2022 roku.
Ostatnie kampanie reklamowe Captain Jack realizowała od strony kreacji i koncepcji reklam agencja Grandes Kochonos.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Przestrzeń agencją strategiczną Captain Jack