Ruszył przetarg na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości. Umowa na 2 lata
Ministerstwo Sprawiedliwości rozpoczęło przetarg na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwośc i- wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Warunkiem udziału w nim jest wpłata 50 tys. zł wadium. Z wybraną firmą resort będzie pracować dwa lata. Przeznaczy na to do 12 mln zł brutto.

Przetarg resortu sprawiedliwości dotyczy kompleksowej obsługi medialnej Funduszu Sprawiedliwości. W jego wyniku zostanie zawarta tzw. umowa ramowa, w ramach której Ministerstwo planuje udzielanie zamówień wykonawczych na realizację zadań związanych z obsługą działań informacyjno – edukacyjnych Funduszu Sprawiedliwości.
Będzie to m.in. opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR Funduszu Sprawiedliwości oraz zlecenie opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno - edukacyjnych związanych z Funduszem Sprawiedliwości, opracowanie, druk i dystrybucja materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu Sprawiedliwości.
Przetarg trwa do 2 lutego 2021 roku. Warunkiem udziału w nim jest m.in. wpłata 50 tys. zł wadium.
O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (waga: 50), koncepcja kreatywna prowadzonych działań (waga: 20), koncepcja strategii mediowej (waga: 20) i doświadczenie potencjału kadrowego (waga: 10).
Szczegóły postępowania można znaleźć tutaj.
Obecnie za obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości odpowiadają agencje: dsk, Insignia i ClickAd, które wygrały przetarg resortu w lipcu br.
Fundusz Sprawiedliwości jest państwowym funduszem, który ma służyć pomocą pokrzywdzonym i świadkom, przeciwdziałać przestępczości oraz nieść pomoc postpenitencjarną.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości. Umowa na 2 lata