Remington z nową strategią komunikacji "Just For You"
Remington startuje z nową kampanią pod hasłem „Just for You", która jest pochwałą dla indywidualności i zachętą do wyrażenia siebie w swój własny, unikatowy sposób. Komunikację przygotowują Wavemaker i Neon Shake.
Kampania Remington „Just for You” to początek nowej strategii komunikacji, która wpisuje się w główną ideę marki #BądźSobąPoSwojemu.
Działania promocyjne obejmują emisję spotów w telewizji, telewizji hybrydowej (VOD) i w serwisie YouTube, a także kampanię online oraz w płatnych obszarach mediów społecznościowych.
- Zachęcamy do budowania pewności siebie, która opiera się na własnej autentyczności, a nie biernym reagowaniu na oczekiwania otoczenia, szczególnie w aspekcie naszego wyglądu - mówi Małgorzata Turek, brand manager Remington Polska. - Pomagają w tym nasze nowe linie produktów, które przygotowaliśmy z myślą o spersonalizowanej stylizacji, szczególnie Proluxe You z inteligentą technologią StyleAdapt. Wychodzimy również poza standardowe działania - podejmujemy tematy istotne z punktu widzenia naszych użytkowniczek i użytkowników - dodaje.
Remington współpracuje z portalem Zdrowa Głowa
W najbliższym czasie marka przeprowadzi akcję CSR we współpracy z portalem Zdrowa Głowa. Zaproszone do projektu ekspertki poprowadzą serię podcastów pod nazwą #BądźSobąPoSwojemu. Tematem przewodnim będą skutki pandemii, która mocno wpłynęła na życie młodych ludzi, w tym na ich zdrowie psychiczne.
Zaproszeni goście odpowiedzą na pytania, z jakimi wyzwaniami muszą się mierzyć oraz jak mogą sobie z nimi poradzić. Dodatkowo Remington ufunduje 50h bezpłatnych konsultacji online z psycholożkami i psychoterapeutkami.
Za planowanie i zakup mediów online i offline odpowiadają agencja Wavemaker. Komunikację wspierają działania z zakresu influencer marketingu, za które odpowiada agencja Neon Shake oraz Wavemaker. Za kampanię w mediach społecznościowych, działania PR, CSR oraz contentowe odpowiada Neon Shake.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Remington z nową strategią komunikacji "Just For You"