Sigma Bis i Euvic Media wygrały przetarg Centrum Nauki Kopernik
Centrum Nauki Kopernik rozstrzygnęło przetarg na obsługę mediową kampanii "Kopernik dla dorosłych" wybierając do współpracy agencje Sigma Bis (należy do PKN Orlen i PZU) i Euvic Media - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg Centrum Nauki Kopernik był podzielony na 4 części.
Pierwsza dotyczyła wynajmu elektronicznych nośników reklamowych w Warszawie wraz z emisją reklamy. Tu wybrano ofertę Euvic Media (z ceną 110,7 tys. zł). Agencja pokonała w tej części Clear Channel Polska (104,2 tys. zł), AMS SA (69,2 tys. zł) i Sigma Bis (108,5 tys. zł).
Druga część przetargu obejmowała produkcję i emisję spotu radiowego. Tu wybrano ofertę Sigma Bis (z ceną 61 tys. zł). Oferty złożyły w tej części także: Grupa RMF (47,7 tys. zł), Euvic Media (61,5 tys. zł), Cynamon Studio (52 tys. zł).
W trzeciej części chodziło o emisję spotu kinowego wraz z usługą jego przystosowania do emisji na ekranach kinowych. Tu również zwyciężyła Sigma Bis (z ceną blisko 49 tys. zł), pokonując agencję reklamową DSK (48,4 tys. zł) i Kinads Media (60,5 tys. zł).
Czwarta część przetargu dotyczyła wynajmu powierzchni reklamowej na ekranach LCD w pociągach Kolei Mazowieckich. Tu także wybrano ofertę Sigma Bis (z ceną 42,8 tys. zł). W tej części oferty złożyły także: Handy Media (42,4 tys. zł), OOH.pl (42,9 tys. zł), Euvic Media (38,7 tys. zł), BusWifi Media (30,6 tys. zł).
Wybrane agencje będą pracować dla Centrum Nauki Kopernik do 1 grudnia br.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis i Euvic Media wygrały przetarg Centrum Nauki Kopernik