Sigma Bis i Euvic Media w przetargu mediowym Stadionu Śląskiego
Domy mediowe Euvic Media i Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU) walczą w przetargu Stadionu Śląskiego na kompleksową obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Do wzięcia jest budżet w wysokości 2,46 mln zł.
Przetarg dotyczy zawarcia umowy ramowej na świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej oraz wsparcia Stadionu Śląskiego w efektywnej realizacji kampanii reklamowych.
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na rok, a budżet przeznaczony do obsługi wyniesie 2,46 mln zł.
Oferty w nim złożyły dwie agencje: Euvic Media i Sigma Bis. Ta pierwsza oferuje prowizję na poziomie 0,01 proc., a druga - 1,99 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: prowizja domu mediowego (waga: 25), suma zaoferowanych rabatów radio (20), prasa (20), suma zaoferowanych rabatów internet (5), suma zaoferowanych rabatów outdoor (15) i suma zaoferowanych rabatów telewizja (15).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Sigma Bis i Euvic Media w przetargu mediowym Stadionu Śląskiego