Starcom przejmuje od OMD obsługę marki Lisner
Dom mediowy Starcom należący do Publicis Media odpowiada za planowanie i zakup mediów do kampanii marki Lisner. Wcześniej zajmowała się tym agencja OMD Polska.

Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową Lisnera. Nie udało nam się ustalić szczegółów dotyczących tego przetargu ani okresu, na jaki została zawarta umowa pomiędzy klientem a agencją.
Obecne zwycięstwo Starcomu oznacza powrót do przerwie do współpracy z marką Lisner. Agencja jeszcze pod koniec 2017 roku zajmowała się planowaniem i zakupem mediów do kampanii tego brandu
Wcześniej w jej reklamach występował restaurator Michel Moran, który znany jest też z roli jurora w programie „Masterchef” w TVN. W kampanii realizowanej pod koniec ub.r. już go w spotach nie było.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Starcom przejmuje od OMD obsługę marki Lisner