Starcom zajmie się obsługą mediową Orlenu
Agencja Starcom - należąca do Publicis Media - wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową spółek należących do Polskiego Koncernu Naftowego Orlen. Wcześniej zajmowała się tym MullenLowe MediaHub.
Starcom będzie świadczył usługi mediowe, usługi konsultingu i doradztwa strategicznego poprzez wykorzystanie mediów w komunikacji marketingowej. Działania firmy będą polegały w szczególności na tworzeniu i realizacji strategii mediowych dla marek PKN Orlen oraz innych produktów i projektów, a także na planowaniu kampanii mediowych. Będzie także odpowiedzialny za zakup mediów na potrzeby Orlenu - od rezerwacji czasu czy przestrzeni mediowej, po raportowanie, analizę i rozliczenie kampanii.
Starcom wygrał przetarg rozpoczęty na początku br. przetarg, którego celem było zweryfikowanie aktualnych warunków rynkowych usług mediowych oraz wybór najlepszego dostawcy zapewniającego obszarom biznesowym PKN Orlen i spółek GK wsparcie w realizacji strategii marketingowej.
Firma na żadnym etapie nie podawała liczby i nazw uczestniczących w nim agencji. Z naszych informacji wynikało, że było ich 5: Starcom, Value Media (Group One), Wavemaker (GroupM), Havas Media i MullenLowe MediaHub. Ta ostatnia agencja broniła budżetu klienta, bo pracowała dla Orlenu od ponad 9 lat. Jednak jeszcze przed finałowym etapem obecnego przetargu spółki MullenLowe odpadł z rywalizacji.
#NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/panstwowe-spolki-najwiecej-na-reklamy-wydaja-w-sieci-prawdy-wprost-i-do-rzeczy-wydatki-w-gazecie-polskiej-zwiekszyly-o-ponad-120-proc ##
Obecna wygrana Starcomu oznacza powrót tej agencji do kooperacji z Orlenem po kilkunastoletniej przerwie - agencja planowała i kupowała media do jego kampanii w latach 2006-2007.
Przypomnijmy, że paliwowa spółka ma od niedawna nowego dyrektora marketingu - został nim Jarosław Skorupa, wcześniej członek zarządu Telewizji Republika.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Starcom zajmie się obsługą mediową Orlenu