Vitberg z nową identyfikacją wizualną od We Design
Firma Vitberg produkująca sprzęt do wibroterapii zyskała nową identyfikację wizualną obejmującą m.in. logotypy, reklamy i opakowania. Przygotowała ją wspólnie z agencją We Design.
Nowa identyfikacja wizualna firmy Vitberg ma podkreślać zaawansowanie technologiczne jej produktu, a także takie wartości jak ciepło, bliskość i pomaganie ludziom jako ważny aspekt misji spółki i jej nadrzędny cel.

- Ewoluowaliśmy od malutkiej firmy po cichu pracującej nad kolejnymi produktami do... nadal malutkiej bo bliskiej naszym sercom ale już zdecydowanie większej i poważniejszej organizacji. Prowadzimy badania, współpracujemy z naukowcami, uczelniami, sportowcami. Rozpoczynamy właśnie duży projekt z NCBiR. Dotychczas własnymi siłami komunikowaliśmy przede wszystkim naszą bliskość pacjentowi, rzemiosło w pracy. Nasze nowe oblicze ma podkreślić również aspekty technologiczne firmy i jej nowoczesność, nie rezygnując przy tym z ciepła i bliskości - komentuje Jacek Sikora, założyciel Vitberg

Nowa identyfikacja wizualna została przygotowana we współpracy z agencją We Design. - Nowy, typograficzny logotyp Vitberg ma w sobie dużo osobowości i charakteru. Łączy prostotę z ekspresją i charakterem. Zieleń kojarzy się ze zdrowiem i witalnością, nawiązując do obszaru działalności firmy - opisuje Aleksander Rokicki, dyrektor kreatywny We Design.
Poszczególne elementy nowej identyfikacji (m.in. w głównym produkcie RAM Vitberg+) będą wprowadzane systematycznie przez cały br.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Vitberg z nową identyfikacją wizualną od We Design