W Europie najbardziej zadowoleni z zakupów online są Polacy (infografika)
Kupujący w Polsce są najbardziej zadowoleni z zakupów w sieci. Wyprzedzamy konsumentów z Włoch i Niemiec, a najniżej swoje e-zakupy oceniają Francuzi - wynika z badania Trusted Shops.
Opinie klientów zostały przeanalizowane w trzech kategoriach: dostawa, towar oraz obsługa klienta. Konsumenci z Polski wysoko ocenili sklepy we wszystkich z nich - średnia ocena to 4,8 na 5. Wysoko w zestawieniu znaleźli się kupujący z Włoch i Niemiec, wystawiając średnią notę na poziomie odpowiednio 4,79 i 4,66. Najmniej zadowoleni z zakupów w sieci są kupujący z Francji (4,43).
Polacy najlepiej oceniają obsługę klienta w sklepach internetowych (4,8), a bardziej surowi są w kwestii jakości towaru (4,7) oraz czasu dostawy (4,7).
Z obsługi klienta zadowoleni są również Niemcy, którzy oceniają ten aspekt na 4,6, podczas gdy Brytyjczycy i Hiszpanie są bardziej krytyczni. Na dobre opinie w kategorii jakość towaru zasłużyły sobie niemieckie sklepy, podczas gdy najniższe noty na poziomie 3,8 otrzymały sklepy we Francji. Jeśli chodzi o czas dostawy, po Polakach najbardziej zadowoleni są konsumenci z Niemiec (4,6), a zaraz po nich Hiszpanie. Zdecydowanie najgorzej wypada czas realizacji zamówienia we Francji (3,7).
.png)
W badaniu satysfakcji zrealizowanym przez Trusted Shops przeanalizowano ponad 2 miliony opinii klientów spośród 12 974 sklepów internetowych w wybranych europejskich krajach.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: W Europie najbardziej zadowoleni z zakupów online są Polacy (infografika)