Walk Promotion z działaniami B2B dla Eurocash Alkohole
Agencja Walk Promotion należąca do Grupy Walk wygrała przetarg na obsługę marketingową sieci Eurocash Alkohole. Zajmie się dla niej działaniami B2B.
W ramach prowadzonych działań agencja Walk Promotion będzie odpowiedzialna za stworzenie i implementację strategii komunikacji B2B marki. - Eurocash Alkohole jako jedna z pierwszych marek sieci hurtowni w kraju zdecydowała się na wdrożenie jednolitej i spójnej strategii komunikacji B2B - mówi Tomasz Bogdanowicz, account director p.o. managing director w Walk Promotion.
Firmy nie podają, na jak długo zawarto umowę. Nie ujawniono też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Walk Promotion z działaniami B2B dla Eurocash Alkohole