WPP ponownie wygrywa globalny przetarg BP, tworzy Team Energy
W związku z wygranym przetargiem na kompleksową marketingową obsługę koncernu paliwowego BP, sieć reklamowa WPP tworzy Team Energy - dedykowaną jednostkę do obsługi tego klienta. Tym samym WPP rozpoczyna trzecią dekadę współpracy z BP.

Team Energy będzie zajmować się globalnie obsługą BP w zakresie planowania i zakupu mediów, kreacji i reklamy, mediów cyfrowych, komunikacji marketingowej, usług brandingowych oraz komunikacji PR.
Zespół Team Energy tworzyć będą pracownicy agencji należących do WPP, w tym z VML, Ogilvy, Mindshare, Grey, Essence, SocialLabs, Landor. Kierować nim będzie Becky McKinlay, szef zespołu WPP do obsługi BP.
Do obsługi BP w zakresie planowania i zakupu mediów powołano EnergyMedia – tworzą go osoby pracujące w Mindshare, Essence, Neo i Possible.
Od 2000 roku obsługą mediową koncernu BP zajmował się globalnie Mindshare, a Ogilvy odpowiada za obsługę kreatywną.
- Aby pomóc BP w spełnieniu jego potrzeb, stworzyliśmy specjalnie zaprojektowany zespół, który łączy starannie dobrane talenty i wiedzę z całej WPP - powiedział Andrew Scott, dyrektor operacyjny WPP.
Team Energy będzie mieć centralne biuro w Londynie oraz sieć biur na całym świecie.
W ostatnich latach BP współpracował z Ogilvy w zakresie obsługi dla PR, a także z agencją komunikacyjną niezwiązaną z WPP, Brunswick.
- Doceniamy wyjątkowe partnerstwo z WPP na przestrzeni ostatnich 20 lat - powiedział Geoff Morrell, szef działu komunikacji i spraw zewnętrznych w BP. - Teraz, gdy wchodzimy w trzecią dekadę naszej współpracy, uzgodniliśmy zupełnie nowy sposób pracy, który ma zagwarantować dostęp do najlepszych talentów i pomysłów, jakie ma do zaoferowania WPP - dodał.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: WPP ponownie wygrywa globalny przetarg BP, tworzy Team Energy