WWF szuka firmy, która wyceni wartość jej marki
Fundacja WWF Polska chce zatrudnić agencję, która opracuje analizę bieżącej wartości brandu WWF i wyceni tę wartość - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

Wybrana przez fundację agencja zajmie się przeprowadzeniem analizy wartości marki WWF dla jej potencjalnych partnerów oraz wyceną wartości tej marki.
Przedstawi m.in. opis mocnych i słabych stron brandu, cech unikatowych marki, znaczenia dla otoczenia biznesowego, odniesienia do trendów, analizę wizerunku WWF w mediach, wpływu marki WWF na preferencje konsumenckie itp.
WWF oczekuje również przygotowania rekomendacji dotyczących wyceny wartości wizerunku marki WWF na potrzeby
współpracy licencyjnej lub komunikacyjnej z potencjalnymi partnerami fundacji. 
Z wybraną firmą WWF Polska będzie współpracować do 31 marca br. Oferty można składać do 11 lutego.
WWF Polska jest wciąż w trakcie przetargu, w którym wybierze agencję do kampanii "Godzina dla ziemi".

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter






 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: WWF szuka firmy, która wyceni wartość jej marki