Na koniec czerwca br. „Gazeta Wyborcza” miała rekordowo dużo sprzedanych subskrypcji cyfrowych – 320 tys. Mimo to segment prasowy Agory zanotował spadek przychodów (te z usług poligraficznych poszły w dół o 31 proc.) i gorszą rentowność.
Twarzą produktów dla nastolatek Urban Decay została gwiazda OnlyFans, serwisu znanego głównie z tego, że jego użytkownicy nagrywają filmy dla dorosłych. Czy decyzja marki jest etyczna? – Uważam, że jest to demoralizujące – jednoznacznie ocenia Karina Hertel z Brandlift. – Taki wybór ambasadorki może być odczytany jako próba wywołania szumu kosztem wartości – uważa Żaneta Kurczyńska.
W drugim kwartale br. grupa Agora zwiększyła przychody o prawie 17 proc., głównie dzięki dużo wyższej sprzedaży biletów w kinach Helios. Znacząco poprawiła się też rentowność firmy.
WPP Media postanowiło sprawdzić, którzy polscy celebryci są mistrzami w sztuce „wyluzowania”. Na podstawie badania 1440 influencerów wyłoniono dziesiątkę najbardziej spontanicznych, naturalnych i emanującym luzem.
W Polskiej Agencji Prasowej trwają zaawansowane prace nad wprowadzeniem usługi monitoringu mediów – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ma się pojawić na rynku jeszcze w tym roku.
Canal+ rozpoczął testową sprzedaż światłowodu na bazie infrastruktury Orange – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy dostawcy płatnej telewizji wyjaśnia, że z oferty mogą skorzystać wybrani klienci, znajdujący się w zasięgu operatora i potencjalnie zainteresowani usługą. – Obecnie oferta jest dostępna wyłącznie w kanale sprzedaży telefonicznej – mówi przedstawiciel Canal+.
Spółka Michała Rachonia i Sławomira Cenckiewicza, która wydała ich książkę „Zgoda” i produkuje programy Rachonia w Republice, przez 10 miesięcy 2024 roku przy nieco ponad 7 mln zł przychodów zarobiła na czysto prawie 5 mln.
W środę na swoim profilu na serwisie X odejście z xAI ogłosił współtwórca firmy Rosjanin Igor Babuschkin. Razem z Elonem Muskiem stworzyli czołową obecnie firmę zajmującą się sztuczną inteligencją. We wpisie podziękował Muskowi, zdradził czego od niego się nauczył i to, czym będzie się zajmował w najbliższym czasie.
W tygodniku „Polityka” nie znajdziemy już artykułów autorstwa Jacka Żakowskiego. Jak przyznaje dziennikarz, linia redakcyjna pisma działa na niego demotywująco.
TVN Turbo, a nie Republika, będzie pokazywać kolejne gale Strife MMA. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, pierwszą galę w Grodzisku Mazowieckim skomentują Marian Ziółkowski oraz Maciej Turski.
Według wstępnych danych w drugim kwartale 2025 roku zyskowność grupy kapitałowej Kino Polska TV zwiększyła się dwukrotnie mocniej od jej przychodów. Najwyższy wzrost wypracowała Stopklatka.
Dwa tygodnie temu w mediach społecznościowych pojawiło się wiele krytycznych głosów na temat materiału TVP Info, podsumowującego 5 lat prezydentury Andrzeja Dudy. – Otrzymałam informację, iż do tej pory nie wpłynęła żadna skarga na ten materiał i audycję „Niebezpieczne związki” z 31 lipca br. – informuje Wirtualnemedia.pl Joanna Bielecka z zespołu rzecznika prasowego KRRiT.
Japoński dziennik „Yomiuri Shimbun” pozwał firmę Perplexity zajmującą się sztuczną inteligencją. Zarzuca jej naruszenie praw autorskich i żąda 15 mln dolarów odszkodowania.
Karolina Sobocińska rozpoczęła współpracę z serwisem MedExpress.pl oraz powiązanym z nim kanałem Wyszło na zdrowie. Poprzednio występowała m.in. w Kanale Zero.
Małgorzata Tomaszewska i Jan Pirowski poprowadzą „Dzień dobry TVN” w najbliższą środę 20 sierpnia br. Dla prezenterki będzie to debiut w tej roli.
Z początkiem sierpnia Jonasz Przybył został redaktorem online w “National Geographic Polska” (Burda Media Polska). Zastąpił na tym stanowisku Mateusza Łysiaka, który był redaktorem i wydawcą.
Od września kanał informacyjny TVP Info nie będzie emitować „Teleexpressu weekend”, obecnego w sobotniej ramówce od wiosny 2024 roku.
Z początkiem sierpnia br. Mateusz Łysiak dołączył do zespołu Onet Premium jako redaktor prowadzący. Będzie odpowiadał m.in. za magazyny lifestyle’owe tworzone dla subskrybentów.
Resort klimatu i środowiska zapowiada spoty i reklamy poświęcone systemowi kaucyjnemu. Trafią do telewizji, internetu czy do kin. Ich koszt to 10 mln zł.
Sieć Auchan uruchomiła pilotażowy sklep w mobilnym formacie Auchan Summer. Nowy, kompaktowy punkt handlowy, zlokalizowany na parkingu Centrum Handlowego Port Rumia, oferuje klientom blisko 500 produktów, w tym najchętniej kupowanych latem przekąsek, gotowych dań, napojów i lodów.