Activia, Nike i Budweiser z najczęściej udostępnianymi reklamami 2014 r. (TOP 20)
Wśród reklam najczęściej udostępnianych w br. przez internautów w serwisach społecznościowych przeważają spoty związane z piłkarskimi mistrzostwami świata, a pierwsze miejsce zajął teledysk Shakiry promujący Activię.
Lista publikowana corocznie przez firmę Unruly Media obejmuje 20 spotów reklamowych, które były najczęściej udostępniane przez użytkowników na Facebooku, Twitterze i blogach. W czołówce zestawienia za 2014 r. znalazły się produkcje związane z piłkarskimi mistrzostwami świata w Brazylii - na pierwszym miejscu znalazła się reklama Shakiry promujący Activię (na zasadzie lokowania produktu w formie charakterystycznych „uśmiechniętych” brzuchów), a na trzecim mundialowy spot Nike. W czołowej dziesiątce jest jeszcze inna reklama Nike oraz spot Castrola. Drugą pozycję zajmuje zrealizowany w formie żartu klip wytwórni Twentieth Century Fox.
Unruly Media zwraca uwagę na fakt, że spot Activii z Shakirą jest najczęściej udostępnianą reklamą w 5-letniej historii rankingu. Wynikiem ponad 5,819 mln udostępnień zdetronizował reklamę „The Force” Volkswagena przygotowaną na Super Bowl w 2011 r., która zanotowała 5,278 mln udostępnień.
- W sytuacji, gdy w ciągu jednej minuty na YouTube umieszczanych jest ponad 300 godzin nowych treści i przy miliardzie odsłon plików wideo każdego dnia na Facebooku odbiorcom bardzo już spowszedniały materiały filmowe - komentuje Oliver Smith, dyrektor rynku EMEA w Unruly. - Dlatego gdy konkretna marka jest w stanie przygotować spot, który potrafi zdobyć liczbę udostępnień idącą w miliony, to musimy mieć do czynienia z wyjątkowym dziełem reklamowym - podkreśla.
Ranking Unruly powstał na podstawie udostępnień dokonanych przez użytkowników od 1 stycznia do 19 listopada br.
Poniżej i na kolejnych podstronach prezentujemy 20 najczęściej udostępnianych reklam w 2014 r.
20. KLM: "Lost And Found Service"
670,4 tys. udostępnień
19. P&G: "Pick Them Back Up"
688,4 tys. udostępnień
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Activia, Nike i Budweiser z najczęściej udostępnianymi reklamami 2014 r. (TOP 20)