Blue 449 przejmuje od Vizeum obsługę firmy meblarskiej Agata
Dom mediowy Blue 449 (należy do Publicis Media) wygrał przetarg na obsługę mediową sieci salonów meblowych Agata SA. Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska).
Blue 449 rozpoczął współpracę ze spółką Agata z początkiem stycznia br. Agencja odpowiada za doradztwo strategiczne, planowanie, kupowanie mediów i zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach pozainternetowych.
Firmy nie ujawniają szczegółów dotyczących przetargów ani okresu, na jaki zawarły umowę o współpracy. Audytorem w postępowaniu była firma Media Strategy.
Poprzednio dla Agata SA pracowała agencja Vizeum, która przejęła obsługę mediową tej firmy od Havas Media w 2015 roku.
Od wiosny 2018 roku obsługą reklamową Agata SA zajmuje się agencja reklamowa PZL, która w wygranym przetargu pokonała wcześniej obsługującą marketera agencję Opus B. W reklamach firmy regularnie występuje aktorka Małgorzata Socha.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Blue 449 przejmuje od Vizeum obsługę firmy meblarskiej Agata