Coca-Cola wprowadza nowy design smakowych wariantów napoju
Koncern Coca-Cola chce unowocześnić design smakowych wersji swojego kultowego napoju. Ma temu służyć nowy wygląd ich opakowań.
Coca-Cola o smaku wiśniowym, waniliowym i wiśniowo-waniliowym, a także ich odpowiedniki bez cukru, mają teraz pogrubione logo umieszczone tak, aby wyraźnie odróżnić opcje z cukrem (pismo białe) i bez cukru/bez kalorii (pismo czarne). Pełnokolorowe puszki będą oznaczać pojedyncze smaki, a ułożone kolory będą komunikować podwójne smaki.
Natalia Suarez, starszy menedżer marki w koncernie Coca-Cola w Ameryce Północnej, powiedziała: - Chcieliśmy unowocześnić i uprościć wygląd naszych opakowań, aby pomóc konsumentom znaleźć smak, którego szukają na półce poprzez kolorowy, a zarazem czysty projekt opakowania.
Nowe opakowania pojawiają się kilka miesięcy po tym, jak marka zmodernizowała opakowania dla Coca-Cola Original Taste i Coca-Cola Zero Sugar w zeszłym roku. Jednocześnie we wrześniu ubiegłego roku ujawniono nową filozofię marki „Real Magic” , która zaprasza wszystkich do świętowania prawdziwej magii ludzkości.

Koncern, aby wzmocnić swój marketing i napędzać filozofię marki „Real Magic”, wybrał holding reklamowy WPP na swoją globalną sieć marketingową pod koniec zeszłego roku, aby wdrożyć nowy model marketingowy w ponad 200 krajach.
Zespół WPP dedykowany obsłudze Coca-Coli - OpenX - oferuje kompleksowe możliwości w zakresie kreacji, mediów i danych.
Ponadto Coca-Cola wprowadza do swojej oferty Coffee Mocha - to mieszanka tradycyjnej coli z wanilią i karmelem, bez cukru.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola wprowadza nowy design smakowych wariantów napoju