Coca-Cola uczy na billboardach recyklingu
Nowa akcja billboardowa Coca-Coli „Open, taste, recycle with us” dosłownie pokazuje, jak segregować odpady.

Na specjalnych plakatach Coca-Coli umieszczonych w przestrzeni miejskiej widać dłoń, która skierowana jest na stojące obok pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów. W ten sposób marka zachęca do segregacji śmieci i wzmacnia proekologiczne postawy klientów.


Akcje przygotowała agencja Publicis Italy.
Coca-Cola ekologicznie
Kilka tygodni temu Coca-Cola wystartowała w Polsce z globalną kampanią „#NeverSettle” - #WciążZmieniamy. W ramach tej akcji ufunduje w Warszawie dziesięć automatów do recyklingu opakowań szklanych, plastikowych i aluminiowych.
Koncern pod koniec kwietnia wystartował z inną ekologiczną kampanią - "Wszystkie ręce na pokład", która ma edukować na temat segregacji, zbiórek i recyklingu opakowań plastikowych.
Coca-Cola zobowiązała się także, że do 2030 znacznie zredukuje ilość wytwarzanego plastiku.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Coca-Cola uczy na billboardach recyklingu
i miasto tego dopilnuje!
Nie będziemy przecież zastawiać każdego budynku 10-ma pojemnikami!!!Ale tak naprawdę przestańmy szastać tymi opakowaniami - zobaczcie co się dziele z lekami - każda pastylka pakowana osobno, chore...