Dolcan na 20-lecie: nowe logo, serwis i kampania
Dolcan rozpoczyna kampanię reklamową z okazji 20-lecia swojej działalności. Jednocześnie zmieniono logotyp i serwis internetowy firmy.
Trwająca obecnie kampania reklamowa firmy deweloperskiej Dolcan informuje, że z okazji 20-lecia swojej działalności oferuje ona 20 promocji. Akcja obejmuje prasę oraz outdoor (billboardy i ekrany LED w Warszawie, w pobliżu inwestycji realizowanych przez firmę).
W kampanii wykorzystywane jest nowe logo Dolcanu, w którym dominują kolory fioletowy i zielony oraz znajduje się claim „Budujemy pod Twoim kątem”. Jednocześnie uruchomiono zmienioną wersję serwisu internetowego firmy, którego szata graficzna współgra z jej nową identyfikacją wizualną.
Nowe logo i serwis Dolcanu oraz kreację jej jubileuszowej kampanii przygotowała agencja Kropka Bordo. Natomiast planowaniem i zakupem mediów na potrzeby swojej akcji reklamowej firma deweloperska zajęła się w ramach wewnętrznego biura marketingu i PR.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Dolcan na 20-lecie: nowe logo, serwis i kampania