GoldenSubmarine obsłuży Sephorę w social mediach
Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg perfumerii Sephora Polska na obsługę w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
GoldenSubmarine ma zadbać o obecność marki Sephora w kluczowych przestrzeniach komunikacyjnych – social mediowych serwisach Facebook, Instagram i YouTube.
Agencja ma zbudować zaangażowanie i zasięg oraz podkreślić wizerunek sieci Sephora jako tej najbardziej inspirującej i skupiającej najbardziej wymagających fanów beauty i fashion.
Nie udało nam się ustalić, jakie inne agencje uczestniczyły w przetargu ani na jak długo została zawarta umowa o współpracy pomiędzy firmami.
Sephoa jest częścią koncernu LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton. W lutym Sephora wprowadziła nowe pozycjonowanie określane hasłem „The Unlimited Power of Beauty”.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine obsłuży Sephorę w social mediach