Grey Group Poland będzie reklamować Pepco w Europie Środkowo-Wschodniej
Agencja Grey Group Poland wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową sieci sklepów Pepco w Europie Środkowo-Wschodniej. Poprzednio zajmowała się tym agencja V&P.
W ramach współpracy Grey Group Poland będzie odpowiadać za pełną obsługę marketingową Pepco: w zakresie wszystkich działań komunikacyjnych w mediach tradycyjnych i internecie, shopper marketingu, produkcji reklam oraz planowania i zakupu mediów.
Współpraca dotyczy rynków Europy Środkowo-Wschodniej, w których są sklepy Pepco, czyli Polski, Czech, Rumunii, Słowacji i Węgier. Umowa jest długoterminowa.
W przetargu Grey Group Poland pokonała dwa inne holdingi reklamowe z Polski (nie podano ich nazw).
Dwa lata temu sklepy Pepco pierwszy raz były reklamowane w telewizji, kampania była prowadzona pod hasłem „Więcej za mniej... codziennie!”. Kreację tamtych reklam przygotowała agencja V&P.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Grey Group Poland będzie reklamować Pepco w Europie Środkowo-Wschodniej