H&M wprowadza nową markę Singular Society. "Ubraniowy Netflix"
Szwedzka firma odzieżowa H&M wprowadza nową markę detaliczna - Singular Society, którą zagraniczne media określiły mianem "ubraniowego Netflixa".
Założyciele marki na jej stronie internetowej napisali: „Pracujemy jak Netflix czy Spotify”. Nowy koncept stworzył niewielki zespół specjalistów z branży handlu detalicznego, a finansuje go H&M Group.
Jego innowacyjność polega na tym, że produkty są oferowane jako usługa.
Podstawowa subskrypcja kosztuje 114 euro rocznie
Polega to na tym, że trzeba się zapisać, aby coś kupić. To stała miesięczna lub roczna opłata uprawnia do zamówienia określonej liczby pozycji. I tak podstawowa subskrypcja kosztuje 114 euro rocznie i dzięki niej można kupić 5 pozycji miesięcznie.
Flagowy sklep Singular Society już działa w Sztokholmie, natomiast w sklepie internetowym dostępne są zrównoważone, a jednocześnie luksusowe prezenty bożonarodzeniowe, m.in. kaszmirowe koce, świece zapachowe i odzież domowa.
Założyciele Singular Society podkreślają, że nie zależy im na dotarciu do zakupoholików i dużej liczby klientów, ale na klientach świadomych. Takich, którzy nie kupują dużo, ale kupują dobrze i świadomie. Firma ma zarabiać nie na liczbie transakcji, ale na stałych składkach członkowskich.
Singular Society będzie rozszerzać działalność na nowe kategorie produktów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: H&M wprowadza nową markę Singular Society. "Ubraniowy Netflix"