Kibice jako flagi narodowe ostrzegają przed AIDS na Euro 2016
W kampanii zwalczającej AIDS organizacji AIDES pojawiają się kibice z różnych krajów pomalowani w narodowe barwy. Towarzyszy im hasło „Make Love, Not War”.

W ramach kampanii agencja TBWAParis pokazała serię plakatów, na których występują nagie pomalowane pary kobiet i mężczyzn.
Każda z postaci jest kibicem konkretnego kraju, o czym świadczy wzór flagi uwieczniony na ciele modela/modelki. Na każdym plakacie występuje para, a specjalne plamy farby sugerują delikatnie, że niedawno połączył ją miłosny akt.

Umieszczone na plakatach główne hasło „Make Love, Not War” ma przypominać, że sport powinien być obszarem porozumienia, a nie nienawiści pomiędzy ludźmi.
- Niektórzy mylą sportową rywalizację z nacjonalistycznymi nastrojami, a ta kampania jest najlepszą odpowiedzią na to zjawisko - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Adweek Aurélien Beaucamp, szefowa AIDES, organizacji walczącej z AIDS i HIV, na zamówienie której została stworzona kampania.

Plakaty z postaciami-flagami niosą także inne przesłanie: "Blend together, safe together" sugerujące, by podczas uprawiania miłości, zarówno hetero, jak i homoseksualnej zachować ostrożność i chronić się przed zarażeniem wirusem HIV.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kibice jako flagi narodowe ostrzegają przed AIDS na Euro 2016