Labcon i SalesTube obsłużą Sephora Polska w social mediach
Od marca agencje Labcon i SalesTube (Group One) zajmą się kompleksową obsługą Sephora Polska w social mediach. To wynik wygranego przetargu.
Zespół Labcon będzie odpowiadał za komunikację Sephora Polska począwszy od strategii, poprzez planowanie i realizację kampanii mediowych aż po obsługę kanałów na platformach społecznościowych. Agencja będzie także partnerem klienta w budowaniu strategii social mediowej przy wprowadzaniu nowych marek, wspieraniu mechanizmów prosprzedażowych oraz w komunikacji wydarzeń i eventów marki.
Działania dla Sephora Polska będą prowadzone w modelu „one social”, w którym content marketing skorelowany jest z działaniami performensowymi. Za obszar paid social w obsłudze nowego klienta odpowiedzialny będzie SalesTube.
Agencja będzie obsługiwać kanały Sephory na Facebooku, Instagramie, Snapchacie oraz YouTube.
Poprzednio obsługą Sephora Polska w mediach społecznościowych zajmowała się agencja K2 Media.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Labcon i SalesTube obsłużą Sephora Polska w social mediach