Lincoln Electric w gronie klientów Reprise
Agencja digitalowa Reprise, należąca do IPG Mediabrands zajmie się pełną obsługą internetową firmy Lincoln Electric Polska, producenta urządzeń i materiałów spawalniczych.
Agencja Reprise wygrała przetarg Lincoln Electric. Jego szczegółów dotyczących liczby i nazw pozostałych uczestników, jak i okresu zawartej umowy nie ujawniono.
Reprise zajmie się pełną obsługą kampanii internetowych firmy w Polsce.
Agencja Reprise specjalizuje się w precyzyjnym marketingu efektywnościowym (m.in. SEM/SEO, afiliacje, mobile, performance) oraz promocji w mediach społecznościowych (content&paid). Wśród jej klientów są m.in. Nestle Polska, Orange Polska, Lego Polska, Carlsberg Polska, BMW, EFL.
Przetargi
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Lincoln Electric w gronie klientów Reprise