Mlekpol promuje marki Maślanka Mrągowska i Łaciate
SM Mlekpol rozpoczęła kampanie reklamowe Maślanki Mrągowskiej oraz serków śmietankowych Łaciate.
Nowa kampania Maślanki Mrągowskiej będzie zachęcać i inspirować konsumentów do wspólnego gotowania. Kucharz Grzegorz Zawierucha razem z influencerką Karoliną Smyk, będą tłumaczyć, jak gotować, żeby było pysznie, zdrowo i naturalnie. W trakcie wspólnych live’ów opowiedzą także o aspektach ekologicznych, w tym trendzie zero waste.
Działania obejmą kampanię w social media, telewizji oraz bannerową, a także aktywność influencerów i konkursy konsumenckie.
- Celem naszych tegorocznych działań marketingowych dla Maślanki Mrągowskiej jest zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki, poprzez równoczesne wzmacnianie także całej kategorii produktowej. Zależy nam na edukacji i wzroście świadomości wśród konsumentów na temat nie tylko - mówi Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol.
„ŁaciaTY i JA”
Z kolei pod koniec maja rusza nowa kampania serków śmietankowych „ŁaciaTY i JA” marki Łaciate. W tym roku sercem działań reklamowych będzie profil na Facebooku, wspierany kampanią banerową, kampaniami w social mediach, dodatkowymi akcjami oraz promocją w telewizji.
- W działaniach marketingowych marki Łaciate postawiliśmy na kontynuację zeszłorocznej kampanii, która świetnie się sprawdziła i została bardzo pozytywnie odebrana. Tegoroczne aktywności mają na celu zachęcenie konsumentów do próbowania nowych smaków serków śmietankowych i puszystych - komentuje Dorota Grabowska.
Za strategię i kreację obu kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Mlekpol promuje marki Maślanka Mrągowska i Łaciate