Novartis ruszył z globalnym przetargiem mediowym
Firma farmaceutyczna Novartis rozpoczęła przetarg na globalną obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów. Budżetu broni Starcom (Publicis Media), który pracuje dla marketera na wielu rynkach na świecie.
Globalny budżet Novartisu w większości obsługiwany jest przez Starcom (Publicis Media). Agencja planuje i kupuje media dla tej firmy m.in. w Wielkiej Brytanii.
Agencja pozyskała tego klienta w 2012 roku po wygranym przetargu, w wyniku którego przejęła jego obsługę od domu mediowego MEC (obecnie Wavemaker) należącego do GroupM (WPP).
Przetarg prawdopodobnie koordynuje firma audytorska ID Comms.
Obsługą reklamową Novartisu zajmują się różne agencje na różnych rynkach. I tak np. w Wielkiej Brytanii jest to agencja VCCP, a w Hiszpanii – McCann.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Novartis ruszył z globalnym przetargiem mediowym