Coca-Cola reklamowana w nowej odsłonie. „Ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant” (wideo)
Z początkiem lutego ruszyła kampania pod hasłem „Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant” promująca ujednolicony wizerunek wszystkich napojów Coca-Cola. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe McCann WorldGroup, Fortis, SMG Liquid Thread i Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Od początku br. napoje Coca-Cola i Coca-Cola Zero są dostępne w Polsce w opakowaniach z nową, ujednoliconą szatą graficzną. Jest to element globalnego ujednolicenia wizerunku marki, które rozpoczęto przed rokiem.
Startująca właśnie kampania reklamowa podkreśla zmianę wizerunku marki oraz różnice między Coca-Colą a Coca-Colą Zero Cukru. Jest realizowana pod hasłem „Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant”.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, internecie (m.in. współpraca z blogerami i youtuberami, aktywności w social media, reklamy na największych portalach), na outdoorze oraz w punktach sprzedaży.
Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom Warszawa, za kreację reklam ATL-owych - agencja McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, za kreację i obsługę w social media - SMG Liquid Thread, a za obsługę public relations - agencja Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Coca-Cola reklamowana w nowej odsłonie. „Ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant” (wideo)