Orbit pokazuje, jak będzie wyglądał "wielki powrót" do życia po pandemii
Jak może wyglądać nasz pierwszy poranek po zniesieniu wszystkich restrykcji i obostrzeń? Nową starą rzeczywistość przedstawia najnowsza reklama gumy do żucia Orbit (Mars Wrigley), w której ludzie po długich miesiącach lockdownu i odosobnienia znów mogą beztrosko cieszyć się bezpośrednim kontaktem z innymi.
Podekscytowanie, ożywienie i entuzjazm to emocje, które towarzyszą bohaterom reklamie Orbit, która w żartobliwy sposób prezentuje pierwszy poranek po zniesieniu wszystkich ograniczeń wprowadzonych wraz z pojawianiem się pandemii.
Wideo przedstawia ludzi, którzy z nową energią wracają do swojej upragnionej rzeczywistości. Obserwujemy jak pełni zapału wybiegają z domu, pracownicy znikają z wirtualnych firmowych spotkań, a ludzie w parku - nie musząc już przestrzegać dystansu – radośnie celebrują możliwości bliskiego kontaktu. W tych cudownych chwilach bezcukrowa guma Orbit dodaje im pewności siebie.
Orbit z kampanią “Odzyskaj swój Błysk!“
Nowa kampania reklamowa Orbit pod hasłem “Odzyskaj swój Błysk!“ (Get Your Ding Back) wystartowała w internecie 21 maja. Będzie ją można zobaczyć w wersji 60- i 6-sekundowej na You Tube oraz 30-sekundowej w online wideo. Zaplanowano również działania w mediach społecznościowych. 15-sekundowy spot będzie też obecny w telewizji od 6 czerwca.
Za produkcję odpowiedzialna jest agencja Energy BBDO. Za zakup mediów w Polsce odpowiada Mediacom.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Orbit pokazuje, jak będzie wyglądał "wielki powrót" do życia po pandemii