Orlen szuka agencji do loterii Vitay
PKN Orlen zaprasza agencje do składania ofert na organizację loterii dla uczestników programu Vitay. Zainteresowane firmy mogą zgłaszać się do 22 lutego br.
Celem rozpoczętego postępowania przez PKN Orlen jest rozpoznanie rynku oraz analiza możliwości potencjalnych dostawców/agencji w zakresie organizacji loterii dla uczestników programu Vitay.
Zainteresowane firmy muszą wykazać się m.in. co najmniej 5-letnim doświadczeniem w organizacji loterii, posiadaniem certyfikowanego urządzenia losującego/systemu, doświadczeniem w kompleksowej realizacji loterii.
Muszą mieć też doświadczenie w obsłudze loterii promocyjnych lub audiotekstowych o budżecie projektowym co najmniej 2 mln zł.
PKN Orlen zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru firm, które zostaną zaproszone do składania odpowiedzi w ramach RFI.
Na podstawie wiedzy zdobytej w ramach prowadzonego teraz zapytania o Informację, spółka zastrzega sobie prawo do wyboru firm, które zostaną zaproszone do późniejszego, ewentualnego zapytania ofertowego.
Postępowanie trwa do 22 lutego, a jego szczegóły znajdują się tutaj.
Orlen zrealizował największą w swoje historii loterię konsumencką w 2019 roku. Pula nagród wówczas warta była ponad 56 mln zł.
Loterię promowała kampania reklamowa z udziałem kierowcy rajdowego Roberta Kubicy. Za loterię odpowiadała agencja Unique One, kampanię reklamową realizowała agencja Red8.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Orlen szuka agencji do loterii Vitay