Peppermint pracuje dla Centrum Nauki Kopernik
Agencja Peppermint po raz drugi stworzyła identyfikację wizualną Pikniku Naukowego, wspólnej imprezy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik.

Współpraca Peppermint z organizatorami Pikniku Naukowego objęła stworzenie identyfikacji wizualnej Pikniku Naukowego oraz przygotowanie kreacji do kampanii promocyjnej.
Agencja odpowiada za spoty, plakaty, banery, animacje i wiele innych formatów promocyjnych, a także projekty materiałów organizacyjnych na sam Piknik.
Tegoroczny 26. Piknik Naukowy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik, odbędzie się 27 maja na PGE Narodowym w Warszawie. Jest to największa w Europie plenerowa impreza promująca naukę.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Peppermint pracuje dla Centrum Nauki Kopernik