Coca-Cola reklamuje się w Wielkiej Brytanii hitem "One Way or Another"
Na rynku brytyjskim ruszyła kampania Coca-Coli "One Way or Another", promująca nową, czerwoną etykietę wariantu Zero Cukru (Zero Sugar).

Głównym bohaterem reklamy jest mężczyzna, zamawiający w barze Coca-Colę. Barmanka pyta go, który wariant mu podać - z cukrem czy bez. Ten odpowiada, że to bez znaczenia, bo lubi ten napój. W tle słychać hit "One Way or Another", którego słowa nawiązują do sytuacji z reklamy.
Na rynku brytyjskim koncern Coca-Cola zmienił w ostatnim czasie etykiety napoju Zero Sugar. Czerwień, kojarzona mocno z marką, zastąpiła czerń.
- Sprzedaż Coca-Coli bez cukru w ciągu ostatnich dwóch lat niemal się podwoiła. Wierzymy, że zmiana [etykiet] pomoże nam zachęcić nowych klientów do jej spróbowania - mówi Alec Mellor, marketing manager Coca-Coli.
Na kampanię wydano 5 milionów funtów. Reklamę telewizyjną wspierają akcje samplingowe, w ramach których do klientów trafi siedem milionów puszek napojów w nowej odsłonie. Kreację przygotowała agencja McCann Europe.
W Wielkiej Brytanii, wariant bez cukru generuje dla Coca-Coli 58 proc. całkowitych zysków ze sprzedaży. Wprowadzono go na rynek w 2016 roku.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Coca-Cola reklamuje się w Wielkiej Brytanii hitem "One Way or Another"