Piotr Nagalski dyrektorem marketingu w Goodyear
Piotr Nagalski, były dyrektor marketingu Hochland Polska jest dyrektorem marketingu w firmie The Goodyear Tire & Rubber Company.
Na stanowisku tym Piotr Nagalski odpowiada za region Europy Centralnej. Ostatnio, przez ponad trzy lata był dyrektorem marketingu w Hochland Polska. Wcześniej przez około rok pracował jako konsultant biznesowy w Advantage Development.
W latach 2002-2011 związany był z firmą Kimberly-Clark Polska. Zajmował tam kolejno stanowiska: brand manager marki Huggies, marketing manager baby&child care, marketing manager Central Europe, customer business manager, business unit manager - modern trade, commercial leader Poland.
W latach 1998-2002 pracował jako brand manager w firmie Unilever Polska.
Personalia
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Piotr Nagalski dyrektorem marketingu w Goodyear