Praktyczni kupują przez internet w bożonarodzeniowej kampanii Plus na Kartę (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa oferty Plus na Kartę. Wspiera promocję „Podwajamy GB przy każdym doładowaniu”.

W ramach promocji przy każdym doładowaniu konta użytkownik Plus na Kartę otrzymuje dwa razy większy pakiet internetowym. Przy różnych kwotach wynosi on od 0,2 do 200 GB.
Przy zużywaniu pakietów nie jest uwzględniane korzystanie z aplikacji Plus Music, Ipla, Facebook, Messenger i Viber.

W kampanii występuje rodzina Praktycznych, znana z poprzednich reklam Plus na Kartę. Nowy spot pokazuje, jak dzięki większemu pakietowi mogą wygodnie zrobić w internecie zakupy świątecznej.
Kreację nowej kampanii przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. Spot wyreżyserował Jan Foryś, produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Akcja zaczęła się 14 listopada, obejmuje telewizję i kina.
Na koniec września br. grupa Cyfrowy Polsat, do której należy sieć Plus, miała sprzedanych 2,44 mln jednostkowych usług (RGU) telefonii mobilnej w modelu prepaidowym, o 4,2 proc. mniej niż rok wcześniej.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Praktyczni kupują przez internet w bożonarodzeniowej kampanii Plus na Kartę (wideo)