Polskie Towarzystwo Kardiologiczne szuka agencji PR
Polskie Towarzystwo Kardiologiczne ogłosiło konkurs ofert na usługi z zakresu public relations i budowania jego wizerunku - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Polskie Towarzystwo Kardiologiczne zamierza zwiększyć aktywność w celu budowania pozytywnego wizerunku w mediach publicznych i specjalistycznych.
Chce być postrzegane jako profesjonalna, obiektywna, wiarygodna organizacja opiniotwórcza m.in. poprzez zaprojektowanie i prowadzenie stałej kampanii medialnej dotyczącej problematyki chorób układu sercowo-naczyniowego. Chce też promować i upowszechniać osiągnięcia kardiologii w Polsce i na świecie oraz promować działania w zakresie powszechnej edukacji obejmującej profilaktykę, diagnostykę i leczenie chorób układu sercowo-naczyniowego w Polsce.
Dlatego właśnie PTK chce nawiązać współpracę z agencją public relations & affairs, która podejmie się zadań związanych z realizacją tych zadań, a w szczególności kreowania wizerunku PTK w przestrzeni publicznej. Polskie Towarzystwo Kardiologiczne zamierza zintensyfikować współpracę z publicznymi oraz społecznymi interesariuszami systemu opieki zdrowotnej (MZ, NFZ, ABM, AOTMiT), a także z innymi towarzystwami naukowymi realizującymi podobne cele statutowe.
Od agencji zainteresowanych współpracą już na obecnym etapie PTK oczekuje przedstawienia autorskiej propozycji promowania wizerunku Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego, w tym działań poprawiających postrzeganie PTK jako partnera interesariuszy systemu opieki zdrowotnej zarówno publicznych jak i społecznych. Zdefiniowania minimalnego zakresu działań medialnych niezbędnych do realizacji celu, w tym obecności PTK w mediach społecznościowych oraz podejmowania akcji promocyjnych w mediach tradycyjnych (ogólnodostępnych i specjalistycznych).
Ponadto oczekuje zaproponowania działań promocyjnych związanych z corocznymi obchodami Światowego Dnia Serca i innych wydarzeń związanych ze współpracą ze stowarzyszeniami pacjenckimi. Oferta powinna zawierać propozycje konkretnych działań uwzględniając, że jubileusz 70 lecia powstania PTK wypada 27 lutego 2024 roku, a jego obchody zostaną zaplanowane na wiosnę 2024 roku.
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na 2 lata. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 15 grudnia br.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Polskie Towarzystwo Kardiologiczne szuka agencji PR