Porta i Uniqa klientami Bluerank
Agencja Bluerank nawiązała współpracę w obszarze działań w mediach społecznościowych z producentem drzwi Porta oraz ubezpieczycielem Uniqa.

Bluerank wspiera firmę Uniqa w obszarze komunikacji na Facebooku.
- Elementem profilu [na Facebooku - dop.] jest komunikator, który będzie miał wbudowanego bota odpowiadającego na pytania klientów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektor departamentu marketingu i PR w Uniqa Polska.
Agencja zajmuje się także obsługą profili Porta na Facebooku i Instagramie. Współpraca przewiduje prowadzenie działań przez rok z możliwością przedłużenia.
- Facebook, Instagram oraz własny blog stały się dla nas naturalną przestrzenią do rozmowy. Wyjaśniamy, edukujemy i pomagamy podjąć bardziej świadome decyzje zakupowe. Budowanie pozytywnego doświadczenia jest dla nas bardzo ważne - komentuje Piotr Chodak, PR and digital marketing manager w Porta Kmi Poland.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Porta i Uniqa klientami Bluerank