Potrzebna agencja do kampanii Polskiego Czerwonego Krzyża
Polski Czerwony Krzyż zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-fundraisingowej - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Zaplanowane działania mają być zrealizowane jeszcze w tym roku.

Celem zaplanowanej przez PCK kampanii jest osiągnięcie pozytywnego wyniku finansowego, czyli zebranie pieniędzy na rzecz spodziewanych beneficjentów kampanii (jednej z wykluczonych grup społecznych) oraz uwrażliwienia społeczeństwa.
Postępowanie PCK podzielone jest na 2 części.
Pierwsza dotyczy zaprojektowania i przygotowania kampanii. Chodzi o stworzenia konceptu kreatywnego ogólnopolskiej kampanii i realizacji celów na bazie briefu, stworzenia hasła oraz głównych komunikatów, przygotowania key visual’a kampanii, przygotowanie strategii komunikacji wraz z rekomendacjami kanałów komunikacji, nagranie 2 spotów (scenariusz, produkcja i montaż): teaser kampanii (max. 15 sek.) i spot (max. 30 sek.) do wykorzystania w ogólnopolskich stacjach TV, w kampanii digital oraz w mediach on-line. PCK wymaga również przygotowania mediaplanu kampanii wraz z rekomendacjami placementów (rodzaj mediów,formaty, liczba emisji każdego formatu, prognozowany zasięg).
Część druga postępowania dotyczy przeprowadzenia kampanii, czyli koordynacji wszystkich działań PRowych realizowanych w projekcie, przygotowania informacji prasowej i wysyłki do mediów, przygotowania nagrań z wypowiedziami ekspertów PCK do rozpowszechnienia w ogólnopolskich stacjach radiowych, rekomendacji współpracy z influencerami (wraz z ich nazwiskami, założeniami współpracy oraz podaniem kosztów współpracy) oraz koordynacji umów i działań realizowanych z influencerami.
Kampania ma zostać przeprowadzona w okresie od 1 do 17 grudnia br.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 9 października br.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

.webp)

Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do kampanii Polskiego Czerwonego Krzyża