Rafał Wyszyński chief data and technology officerem w IPG Mediabrands
Rafał Wyszyński dołączył do zespołu grupy IPG Mediabrands, do której należą domy mediowe UM i Initiative. Objął nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko chief data and technology officera.
Wyszyński ma zająć się wzmacnianiem ekspertyzy IPG Mediabrands w takich obszarach jak m.in.: precyzyjna komunikacja w oparciu o dane (programmatic), usługi datatech i martech (strategie, wdrożenia, algorytmy).
Z ramienia grupy zajmie się także rozwojem lokalnego oddziału Kinesso.
- Pogłębiona analityka oraz zastosowanie najnowszych rozwiązań technologicznych to wyjątkowo ważne kompetencje wspierające budowanie efektywnych strategii komunikacyjnych. Zadaniem Rafała będzie wzmocnienie naszych umiejętności w tych kluczowych obszarach - mówi Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands. Zespół Rafała Wyszyńskiego będzie ściśle współpracował z teamami klienckimi oraz strategią.
Rafał Wyszyński ma wieloletnie doświadczenie w pracy w zespołach analitycznych. Ostatnio zarządzał firmą doradczą DataTech Advisory (Netsprint Group), a wcześniej zajmował się m.in. przygotowaniem i implementacją strategicznego planu rozwoju platformy DMP Netsprint Audience.
Poprzednio przez 10 lat związany był z Publicis Media, gdzie m.in. jako managing director kierował kilkudziesięcioosobowym departamentem specjalistycznym zajmującym się danymi, kwestiami technologii, innowacji, analityki i insightów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Rafał Wyszyński chief data and technology officerem w IPG Mediabrands